Dag 25 Vakantie of survival ?...

Km 87 
Zwaarte ๐Ÿšด๐Ÿป‍♀️๐Ÿšด๐Ÿป‍♀️
Bestemming Fecappe
Camping ⭐️⭐️⭐️ 
Weer ๐ŸŒง☁️
Diner wraps

Knikkebollend hang ik in de thermarest stoel in de tent. Buiten is het te koud. We staan pal naast zee. De golven maken een kabaal. De wind  komt van zee en staat flink op tent. Het weer werkt niet mee vandaag. Hoewel we gelukkig hadden bij de Fรฉcamp op de camping. 
Plan de campagne regen heeft bij het opstaan gewerkt. Gelukkig was er op de camping ook nog een foodtruck met een tentje met een tafel en stoelen ernaast. Het sputterde al een beetje toen we opstonden.. Gauw alles ingepakt.. Her is ook gelukt behalve de tent, die is drijfnat. Ook van een eerder regentje, deze nacht. We eten onder de tent naast de foodtruck, nog niemand is wakker. Maar dat duurt niet lang, want dan komt de plaatselijke bakker het terrein op rijden. Er staat al een groepje mensen op wacht zie ik nu. Als die groep klaar. Is rijdt de bakker, onder flink getoeter een rondje op de camping. Ik denk dat het nog geen 8 uur was. Je zult maar voor je plezier op de camping staan en elke morgen door  dit kanaal wakker worden gemaakt. Dan was bij mij de lol snel over, 
Dan gaan we op pad. Eerst door het stadje met kinderkopjes en daarna klimmen. 94 hoogte meters.op de brug over de Seine. Bij de mondig van Le Harve. Gelukkig met de wind in de rug. Het is hoog, dus veel klimmen. De auto’s gaan je met 90 voorbij. Bij de afdaling zit ik zo op 50 km. Ben maar  gauw gaan remmen. Een keer tekken aan je stuur en je ligt op de weg.
Rond 11 uur gaan we eten. We zijn dan al in Le Harve. Als we ons brood op hebben gaat de miezer echt over in dikke regen. We gaan maar een bar en drinken daar een flinke kop koffie. 

Dan gaan we weer verder. Wind , regen, klimmer. Het doel is 85 km op deze dag. Dat halen we, maar het kost wel inspanning. . Rond 17.00 uur staan we aan de achterkant van de camping. Hoe dat k@m, maar we zijn er.  Gelukkig is er plek op de camping. Gisteren hadden we de laatste plek en was de camping vol.  Dus vandaag weer geluk. We hangen de natte tent uit. Binnen een ommezien is de tent droog. Van de wind! Dan gaan lopend boodschappen doen. Ik heb het wel even gehad me het klimmen. Dus we gaan te voet. Wat een hoogte. 
We koken wraps en maken gelijk Een voorraadje voor morgen. Dan hebben we een akkelinge klimmenttje. we zullen wel zien hoe het gaat voor nu: ik ben gevloerd. De energie is op. Ik ga slapen. 
Regen, wind, klimmen. Eigenlijk viel het toe nu toe wel mee met het weer. Maar nu begint alles nat en klam te worden. Her droogt niet goed meer. Alles is vies. Morgenvroeg voorspellen ze weer regen. En morgen hebben we weer een zware dag. Heavy hoor!  Vandaag weer 650 hoogte meters. 










Reacties