Pinksterzaterdag 2017

Om 7.15 uur werd ik met een schok wakker. De hele nacht in een ruk doorgeslapen. Ik heb vaag iets gehoord van regendruppels. Ik maak gauw thee water en laad de telefoon op. Manlief slaapt nog. Ik kleed me aan en begin al in te pakken. Rond kwart voor 8 is hij wakker en samen pakken we de spullen in. Er bleek op deze camping een koelkast te zijn en daar hebben we gisteravond de kwark in gedaan.
We eten bij de picknick tafels bij de receptie. Kwark met appel en havermout. We missen de banaan wel. Jammer genoeg hadden ze die niet bij de Buurtsuper in Lemele. Met een bakje koffie gaat dit er wel in. Om 8.45 uur zitten we op de fiets richting Zuidwolde. Het is ongeveer 26 km op mijn app. Daar gaan we voor de eerste stop. De familie is daar inmiddels verzameld. We gaan daar even eten en koffie drinken. Leuk om ooms en tantes te zien.
Dan vervolgen we de weg naar Hoogersmilde. Dat is nog weer 32 km. De vermoeidheid van het kamp slaat nu ongenadig toe. De route is mooi en het weer is fantastisch. Lekker fietsweer. De Drentse bossen en heide laten zich van hun mooie kant zien. Na twee uur komen we in Hoogersmilde. De eindbestemming van vandaag.

Temperatuur 25 graden
Camping Opa en Oma Visscher


Menu Bruine bonen salade


 

Reacties